Onsdag

Hellu!
Sitter hemma hos min mamma och är barnvakt åt Jesse.
Det var ett tag sen vi vakna men vi har inte hunit göra så mycket än ätit frukost, klätt på oss och tittat på tv.
Min plan va idag och åka till en lekpark men vädret är för deprimerande... vart är solen???
Kändes som sommar nyss och nu är det helt grått ute... sen har det nästan regnat varje dag dom senaste dagarna... usch pusch....
Hoppas att det blir en ändring snart med massa sol och speciellt till studenten, då HOPPAS jag verkligen att det kommer va soligt!!!
 
Imorgon ska jag till skolan, blir första gången jag ska dit för den här veckan.
Våran klass ska gå och titta på någon teater imorgon, som andra elever har fixat ihop.
Hoppas att den är bra så man inte somnar ;) haha nä då.
Har suttit barnvakt nu tre dagar i rad, för lite privata andledningar.
 
 

Kommentarer
LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams säger:

Så söta!

Svar: Tack så mycket :)
Annie

2014-05-15 | 11:47:04
Bloggadress: http://babustylee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback