Shopping i Västerås

Ansiksmask från Dollarstore 10kr/st
Body scrub från Dollarstore 20kr
Elvis tavlan från Dollarstore 40kr
 
BHn från Cubus 149kr
Trosorna  från Cubus 49kr/st
 
Kjolen från Rut & Circle 199kr
Klännigen från Rut & Circle 359kr
 
Klännigen hade jag tänkt och ha på min student, äntligen hitta jag den klännigen!
Tackar Hanna så mycket att hon hjälpte mig med det.
Hon gav aldrig upp, hon bara leta och leta.
Jag prova klänning efter klännig och bara led för antligen kändes det inte bra, storlek fanns inte, ja massa problem bara.
Det roliga är att jag tänkte först om den klänningen att "nä gillar inte den" men Hanna tvinga mig och prova.
Sjukt bra att jag lyssna på henne för det va min klänning, den kändes bra, är vit och ser helt okej ut ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback