Sorry!

Hellu!
Förlåt för jag har vart sämst på bogga men det är mycket som är på gång innan studenten osv.
Har gjort saker varje dag och mina tankar är lite över allt och ingen stans så därför har det inte blivit mycket till och blogga direkt.
 
Kan ta och berätta om min vecka, kort.
 
Måndag: Skola och sen åkte jag hem till Ellen och vi åkte till Kungsör.
 
Tisdag: Ledig från skolan, vakna upp i kungsör och vi hade en grillkväll där med några, spela kubb och hade det trevligt.
 
Onsdag: Ledig från skolan, va i Kungsör den dagen också fast då låg vi och sola hela dagen och Emelie kom förbi också.
Kan säga att jag är helt bränd efter den dagen... kaos
Drack med Ellen sen senare på kvällen, vi drog ut på krogen med massa andra.
Var väldigt kul :)
 
Torsdag: För sov mig så skippade skolan, lite busig...
Ist för va i skolan gick jag hem till mamma och va där hela dagen/kvällen.
Hade jätte kul med mina små syskon.
Gräsmattan va ny klippt och dom små skulle leka med vattenspridaren, sluta med gräskrig!
Blött gräs hade vi alla fyra över hela kroppen, sen min ena bror bomba mitt ansikte med gräs så fick det i munnen och över allt.... Usch det va äckligt men jävligt kul!
man kände sig som ett barn igen :D
 
Fredag/idag: Kom precis hem från skolan.
Ska fira Maria idag, blir och ha tacokväll, bowla och ut på krogen.
Kommer nog bli jätte bra :D
 
Min hela vecka kortfattat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback