Tisdag

Hej!
Idag i skolan hade jag Hanna som kund, fixade slingor i hetta.
Resultatet vart jätte bra, mycket bättre än slingorna hon hade innan... haha inte för skryta men det är sant.
Kanske borde stanna inne i frisör branschen ändå efter studenten.
No det tänker jag faktiskt inte göra, kan bli mina vänner egna personliga frisör om dom känner för det.
Tror att jag aldrig kommer jobba som frisör, känns inte riktigt som min grej.
 
Aja, efter skolan drog jag och Hanna o dela på en kebab pizza.
Helt otroligt att jag har lärt mig och äta kebab.
Tyckte det va jätte äckligt förr, men har lärt mig nu för har blivit ganska ofta som fylle käk.
Okej kanske tycker inte det är så speciellt gott nu heller men det funkar, ibland!
 
Efter det gick vi hem till Hanna och hängde ett tag.
Simon va också där.
Sedan tog vi bilen till Torshälla, för träffa Trampy också.
Sluta med att Simon satt och åt pizza, haha kan säga att man blev bra sugen på pizza igen, för att Bamse är bästa pizzerian ever!
Sedan åkte vi till Mälarbaden och chilla bara.
Träffa på galna änder, som lät oss inte vara ifred men Simon blev BFF med dom.
Haha dom följde efter honom vart han än gick det va lite kul.
 
Nu sitter jag hemma och ska bara ta det lugnt.
Ledig resten av veckan, sååå skönt!
Nästa måndag och tisdag är mina sista skoldagar, helt sjukt sen den fredagen tar man studenten, SINNESSJUKT!
 
Testa på den nya maraboun, tyckte den var helt okej men kommer nog aldrig mer köpa den igen.
Någon annan som har testat den? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback