Torsdag

Hellu!
Idag i skolan så fick jag mina ögonbryn färgade, kan säga att det va på tiden, dom syntes knappt!
Jag är lite lat för måla i mina bryn varje dag, därför färgar jag dom ibland.
Sen prata jag med min lärare om vad jag har för rester och det va inte alls mycket!
Trodde det var mycket mer, har tre uppgifter som kretsar runt frisör ämnen.
Sedan har jag lite i religion och bild, sen är jag godkänd i alla ämnen.
Gäller att jag bara gör allt också! hehe
 
Våran klass och andra klasser från skolan va på teater som några elever har gjort helt själva från våra skola.
Kan säga att den va faktiskt bra, man satt och skratta mycket.
Det tycker jag är viktigt att man ska kunna skratta åt saker, det är ju inte kul och gå på teater sen skrattar man inte en enda gång....
 
Fick reda på idag kan man inte kan köpa ut sin skoldator och det suger, för jag är helt fast i den.
Haha nä men det är enda datorn jag har som fungerar normalt, alla andra datorer här hemma är antligen sega eller behövs lagas, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra utan den men jag har min Iphone, som är en minidator...
Yey, titta på film och göra allt från den... skit kul eller inte.
Min stora plan är och spara till en ny dator men nästa problem är vart ska jag få dom pengarna?
Problem efter problem... aja, får njuta av allt för stunden och ta handom problemen sen när det är behövs.
 
Just nu är jag hemma och lagar mat.
Blir och göra grönsaks soppa med kycklingkorv, får vi se om det blir gott men det tror jag.
Senare ska jag träffa Hanna och hämta mina piercings smycken som jag beställde förra veckan.
 
Bjuder på en gamal bild, saknar faktiskt lite mina crazy hårfärger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback