Dagens händelser!

Hellu!
Min dag börja med att jag skulle på möte.
Efter det träffa jag Maria och Tomas på stan.
Vi gick runt i affärerna och leta efter julklappar!
Jag köpte tidiga julklappar till mig själv, för jag är sjukt ego!
Nä men köpte ett spel jag har vilja haft ett tag och bestämde mig för köpa, Call Of Duty - Black Ops.
Det är nog en av mina favorit spel.
Sen köpte jag en sladd som jag hoppas passar till mina högtalare.
Hoppas, annars får jag köpa en ny sladd.
Sen åt vi på American Pizza, det va länge sen och det är så sjukt gott!

Att jag gick runt på stan va för att få tiden gå snabbare så jag kunde gå på mitt andra möte som jag hade 3 timmar efter mitt första möte.
Nu är jag hemma och har ingen aning vad jag ska göra ikväll, kanske blir och sätta sig och spela! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback