Snabb fattat!

Hellu!
I lördags så va jag på Halloween fest hemma hos Patricia.
Det var faktiskt jävligt kul :)
Men drog ut på krogen sen med grabbarna och det var helt okej :)
Sen hämta Mattias och Dennis mig o vi åkte och käka på Max.
Åhhhh det var så gott med hamburgare, eller aa jag äter vegetariskburgare!

Igår köpte jag en ny vinter jacka, den är inte direkt så snygg men den håller mig varm iaf och den va väldigt billig, så den fick följa med hem!
Sen låg man och kolla på film efter film tills man gick o la sig.

Idag har jag vart på möte och därefter åkte jag hem och bara glott på Big Brother avsnitt man har missat!
Ikväll blir det och dra sig till gymmet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback