Sjukt....

Hej!
Under helgen så festa jag med några kompisar och kan säga att natten sluta inte bra...
Jag åker in på akuten för att mitt långfinger på vänster hand fick vara med en hård smäll mellan en dörr...
Går inte ens och förklara hur sjuk den där kvällen i fedags va...
 
Under dagen hade jag vart och shoppat med Maria och haft as kul!
Sen slutar dagen med blodbad i trappen, taxin + att en ben bit i fingret har jag tappat någon stas, fattas hud och lite andra grejer i fingret...
Blev tvungen och sy, första gången i mitt liv, hoppas verkligen att jag ALIRIG mer behöver göra om det...
Fick 4 sprutor i fingret, är livrädd för sprutor!
Fick sitta med dropp, hela natten och dagen.
Nu är jag sjukskriven i en månad, med gips över hela vänstra handen/armen...
Såret blöder fortfarande och jag ska in på måndag igen för och se om det läker som det ska.
 
Mår sjukt jävla dåligt!
 

Kommentarer
Amanda Jona [SPONTAN] säger:

Men usch då!

Svar: Ja det va väldigt äckligt :/
Annie

2015-08-17 | 09:01:03
Bloggadress: http://spontan.blogg.se
milina.blogg.se säger:

Ajdå!

Svar: Jo det gjorde riktigt ont :/
Annie

2015-08-17 | 12:16:38
Bloggadress: http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback