Jag lever fortfarande, tro eller ej

Hellu!
Känns som varje gång jag ska skriva ett nytt inlägg här på bloggen så börjar det med att jag har vart sämst på blogga och det är ju sant men har ingen aning vad jag ska direkt skriva om + att man är upptagen med massa annat.

Kan iaf säga att den här helgen har jag känt mig väldigt glad, vet inte varför riktigt men det har vart en skön helg med fina människor.
Kan säga att få en happy känsla behövdes.
När man på sistone har vart ganska nere.

Har ingen aning vad jag mer ska skriva förutom att jag kan berätta att jag va på kryssning för lite mer än en vecka sen med min mor, blev lite små galet där men det ingår väl?
Sen ska jag åka på kryssning igen med tjejkompisar om ungefär 2 veckor och det kan nog bli galet det med... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback