34. Frågor & Svar om mig

1. Vad heter du? Annie

2. Hur gammal är du? 19

3. Vart bor du? Eskilstuna

4. Hårfärg? Blond/brun

5. Ögonfärg? Gröna

6. Hur lång är du? 164cm

7. Vad väljer du, godis eller chips? Popcorn ;)

8. Nämn tre saker på din att-göra-lista? Åka till London!

9. Cola eller fanta? Cola Zero!

10. Vad skulle du ha gjort utan mobil? Inga problem! :D

11. Vad har du för mobil? Iphone 4s

12. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Köpt en Fransk bulldog, åkt till London & tatuerat mig!

13. Favoritland? England

14. Favoritfärg? Rosa

15. Film? Igen aning

16. Bok? Twilight böckerna

17. Serie? The Vampire Diaries, Gossip Girl & Orange Is The New Black

18. Vad gillar du mest med dig själv? Ärligheten

19. Vad gillar du minst med dig själv? Att man gör så dumma val ibland...

20. Vad är det bästa som hänt dig? Nikki kanske, ingen aning :)

21. Beroende av något? Att ha kul hela tiden ;)

22. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara?

Går inte och välja så jag väljer min dator ;)

23. Har du några tatueringar? Ja

24. Piercingar? Ja

25. Vem är mest lik dig? Ingen, jag är jag ;)

26. Har du någon förebild? No

27. Vad ska du göra idag? Spela The Sims 4

28. Vad är det värsta du vet? När folk ljuger och är rent falska in & ut

29. Vad är det bästa du vet? Åka utomlands

30. Vad åt du senast? Frukost, 2 mackor

31. Vad vill du ha just nu? Jag vill ha hem mina nya piercing smycken så jag kan börja töja mina öron igen!

32 Vad köpte du senast? Min dator 

33. Tränar du? Ibland, har gym kort men dålig på använda det :(

34. Är du nöjd med ditt liv? Det får duga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback