Balsammetoden

Hej!
Idag efter jag hade sluta jobba så åkte jag till Coop för och köpa deras
Coop Extra schampo & balsam 
för och börja med balsammetoden som dom flesta har säkert hört om?
Om inte så slutar man använda schampo och andra produkter som innehåller bland annat silikon och massa andra ämnen som egentligen inte är bra för håret man använder helt enkelt bara balsam & inpackning när man tvättar håret, efter några veckor så börjar ditt hår få naturligt fall i sig ist för va kemisk behandlat.
 
Har tänkt och börja med det för länge sen men har inte blivit av men bättre sent än aldrig!
Får se om jag börjar känna någon skillnad i mitt hår & hur långt tid det tar innan det börjar bli en skillnad.
Alla hårtyper är olika så antar att det tar olika långt tid innan man får ett resultat.
 

Kommentarer
milina.blogg.se säger:

Jag kör också på balsammetoden och har gjort det sen i oktober :)

Svar: Schysst ju, du tycker ditt hår har blivit bättre sen du börja med det? :)
Annie

2015-06-26 | 02:08:03
Bloggadress: http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback