Shopping & Serier!

Hej!
Igår var det shopping på hög nivå med Hanna & Trampy.
Fick med min en ny jacka, klänning & tröja från Gina Tricot rean!
Köpte strumpor från H&M, 2par solglasögon från Glitter & sen köpte jag ett par låga vita Converse.
Vi snurra runt på Tuna Park 3-4 timmar, var helt slut när jag kom till mamma.
Orkade bara kolla ett avsnitt på Gossip Girl innan jag insåg att jag va för trött.
 
Det roliga va när jag köpte mina solglasögon så sa jag till Hanna att "nu kommer solen säkert försvinna bara för jag köper dessa" och jag hade rätt inge sol var det när vi kom ut och sen ingen sol idag...
Hahaha när får jag inviga dom? Det vet man aldrig med Sveriges sommar väder...
 
Nu ska jag kolla på Gossip Girl sen när jag är klar med den serien ska jag börja kolla på
säsong 3 av Orange Is The New Black.

Kommentarer
HJJONSSON säger:

Har sett några avsnitt av OINTB, så bra!!

Svar: Riktigt bra serie! :)
Annie

2015-06-15 | 11:40:21
Bloggadress: http://www.hjjonsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback