Summer feeling!

Hej!
Jag har blivit jätte förkyld och det suger för imorgon ska Hanna ta studenten och då har man inte tid och vara sjuk!
Sen vet jag inte när jag sist va sjuk, månader sen kanske?
Jag ska försöka göra allt för bli av med denna förkylning, inte mysigt och va så här bland folk.
Nu ska man ta och titta på Gossip Girl, usch har snart sätt alla avsnitt!
Vad ska jag börja kolla på efter det?
 
Vill bara säga GRATTIS till alla er som tar studenten idag!
Har ett par stockholms tjejer som tar studenten idag och jag önskar verkligen att jag kunde va med er idag
och fira eran stora dag!!!
 
Sen kan jag inte förstå att det är för ett år sen jag tog studenten! crazy!
Får bjuda på lite fina bilder från min dag!

Kommentarer
milina.blogg.se säger:

Krya på dig!

Svar: Tack :)
Annie

2015-06-09 | 14:37:02
Bloggadress: http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback