Dog Lover

Hur kan man inte gilla hundar?
Världens sötaste och underbaraste varelserna på denna planet!
Fast det kan ju bara va mina åsikter, men dom som inte riktigt känner så, är väl smått konstiga i min värld men det gör väl inget?
Det som gör oss männiksor unika att vi har olika åsikter och uppfattningar av saker o ting.
 
Jag skulle kunna sitta och skriva tusensaker om hundar eller hundgrejer för det är en av mina största intressen och blivit mer en vardags sak pga att jag skaffa Nikki för exakt för 2 veckor sen och jag är helt förälskad.
Att jag skaffa henne har hjälpt mig väldigt mycket men även gett nya problem men det tar jag gärna för skulle inte vilja ha det livet jag hade innan henne.
Att ha ansvar över någon annan kan va väldigt svårt ibland för man blir ganska fast men, jag tycker det gör absolut ingenting även om man ibland känner "ååh, nej jag vill dit eller göra det" men att det går inte när man har en till och tänka på, än sig själv bara.
 
Min största önskan just nu är och flytta till egenlägenhet med Nikki och sen skulle det va väldigt trevligt och ha en liten Fransk Bulldog, en ras jag alltid velat ha och sen tror jag att Nikki skulle bli väldigt glad och ha en hundkompis som hon kan umgås med varje dag.
Visst det skulle bli mer ansvar och ha 2 hundar samtidigt men hur svårt kan det egentligen bli?
Saker blir som man gör det till, eller vad brukar man säga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback