Pollen

Hej!
Just nu sitter jag ute och tittar på när lille bror och Nikki leker.
Det är skönt väder ute men det här med pollen är inte kul...
Känns som det blir värre och värre för varje dag!
Förra året va första gången jag kände av pollen och tydligen gör jag det i år med.
Jag känner mig energi lös, näsan är täppt, ögonen känns som dom står hundra meter ut och sen nyser man ganska mycket!
Man kan ju inte direkt undvika och vara ute när solen lyser och man måste rasta hunden.

Kankse borde jag testa medicin för pollen allergi, ingen aning... Har aldrig förut testa sånt förut!



Kommentarer
milina.blogg.se säger:

Glad att jag inte är allergisk mot pollen! Måste vara väldigt jobbigt!

Svar: Jaa det kan man verkligen säga att det är jobbigt! :(
Men det ska inte hindra och leva ;)
Annie

2015-05-12 | 13:42:46
Bloggadress: http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback