Hår historia

 
På senaste tiden har det blivit ganska mycket & byta hårfärg.
Hade från början hela håret blått men trivdes inte så jätte bra, så jag bestämde för och färga lila "utväxt", då upplevdes det blåa lite mörkare och jag trivdes jätte bra!
Kommer nog färga i framtiden lila & blå ombre.
men sen nu har jag röd & orange ombre och varför jag färga till dom färgerna vet jag knappt själv men passar ju bra nu när hösten är verkligen på gång!
 
Kan säga att mitt hår gillar nog inte mig så mycket efter all blekning.
Sen var det jätte svårt och gå från kalla färger till varma färger.
men äntligen har jag lyckas få en röd nyans, förut var det mer rosa.

Kommentarer
J Eliza säger:

wow så snyggt!! önska jag också vågade färga sådär...

Svar: Tack, ja det är väl bara färga om du vill :)
Annie

2015-10-24 | 11:40:59
Bloggadress: http://jelizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback