Piercings!

Jag är grymt sugen på både pierca & tatuera mig.
Länge sen jag gjorde något av det, förutom att jag håller på och töjer mina öron men det är inte riktigt samma sak, visst hålet blir större men skulle inte direkt kalla att man har skaffat sig en ny piercing.
 
Min plan är iaf att runt 20:de denna månad ska jag skaffa mig en ny piercing men är lite osäker på vad jag vill skaffa, för är jätte sugen på cheeks, vertical labret & snake bites men vet inte vilken.
Tanke på att jag har redan septum i "ansiktet" så måste det passa med den också och det gör alla dom... så det gör saken bara svårare.
 
Känns som om jag gör läppen så är läknings processen snabbare jämfört med kinderna...
 
Tips?

Kommentarer
FrökenTV, bloggen om tv och film säger:

sådär i kinderna är så grymt snyggt tycker jag. Skulle inte våga skaffa det själv men har alltid tyckt att de är så snyggt på andra.

Svar: Ja det är grymt snyggt med cheeks! :)
Annie

2015-10-11 | 20:49:52
Bloggadress: http://efji.blogg.se/
milina.blogg.se säger:

Jag har velat fram och tillbaka mellan att pierca septum eller ej!

Svar: Haha ja, vi har riktiga piercings problem, kanske vi borde bara köra på och sluta tveka? ;)
Annie

2015-10-12 | 02:41:13
Bloggadress: http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback