Vegan

Hej!
När jag va yngre så var jag vegetarian i flera år men sen vet jag inte varför jag börja äta kött igen...
Jag har aldrig riktigt vart ett fan av kött, när jag väl äter kött så är det bara kyckling & nötkött inget annat.
 
Nu när jag har flytta hemifrån så är det jag som bestämer vad som köps till kylskåpet & frysen.
Så håller på och försöker tömma kylen & frysen på kött & all mat som inne håller mjölk, ägg osv....
För att jag ska bara äta vegansk mat men vill inte tyvärr slänga maten jag har så äter upp det ist :(
 
Ska inte stötta längre något som gör ont för djuren.
Mat, kläder, parfymer osv... Allt galet vi människor gör med djuren.
(Älskar Victoria Secret produkter men dom djurtestar deras grejer, fuck!)
 
Jag har själv en hund och två marsvin, går inte ens och tänka att något ont skulle hända dom!
Tycker så jävla synd om alla test djur där ute... vill bara rädda alla!
 
Vilka val jag gör i mitt liv är mitt problem ingen annans!
 

Kommentarer
My säger:

Bra beslut! Är själv vegetarian men strävar efter en vegansk livsstil senare när jag har flyttat hemifrån och kan bestämma helt själv över vad som köps in. :)

Svar: Ja det är ju jätte bra ändå! :)
Annie

2016-01-30 | 16:41:25
Bloggadress: http://nouw.com/fabula
Jessy säger:

Tycker att du gör ett val!

Svar: Jo :)
Annie

2016-01-30 | 19:42:27
Bloggadress: http://nouw.com/JessyGunnarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback